10 Ekim 2011 Pazartesi

Dışarıda Bir dolu yağmur ve Ispanaklı Gözleme

2 gündür aşırı yağıştan dolayı bu elektrikelr beni çıldırtıyor.sürekli gidip gelen elektrik elimi ayağımı bağladı.ne internete girebiliyorum ne yemek yapabiliyorum.nede bir yerlere gidebiliyorum.Aslında itiraf etmem gerek ben yağmuru hiçççççççççç sevmiyorum:(:(:( Nerede o güzel yaz ayları aşırı sıcaklar kum güneş :( Bu bi isyan kesinlikle değil ama sevmiyorum işte napim:( Bu yağmurlu havada kendıme sıcacık bi gözleme yaptım sabah Tam ıspanak mevsimi olmamasına rağmen canım cekti ve aldım pazardan.Bir güzel gözleme yaptım kendime buyrun o nefis gözlememin tarifi


Malzemeler
1 adet yufka
Ispanak yaprakları
1 avuç maydonoz
1 avuç dereotu
tuz
karabiber
Yapılışı

Yufkayı dörde bölelim.Ispanağın yapraklarını güzelce ayıklayıp yıkıyalım. küçük küçük doğruyalım.maydonoz ve dere otunuda ilave edelim.tuz ve karabiberi de ilave edelim.Yufkaya bu harcı pay edelim.ve yufkayı bohça yapalım.Teflon tavada  hafif margarin ile kızarana kadar pişirelim:) Afiyet olsun
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)