21 Aralık 2011 Çarşamba

Pratik Cheesecake


Vee sonunda cheesecake yapdım:) Her ne kadar pratik yoldan yapmış olsamda ( Fazla vaktim olmadığı için) Aman ha üşendim sanmayın:):):) Çok lezzetli oldu yaptıktan 5 saat sonra mideye indirdim bile. O 5 saati ne siz sorun nede ben söyleyeyim. Nasıl dayandım meraklı yumurcaklar gibi bekledim Olmasını:) Sonucu gerçekten çok güzel oldu.Bundan sonra sık sık yapmayı düşünüyorum.Yine her zamanki gibi çikolataya olan düşkünlüğüm yüzünden cheesecake'i meyveli düşünemedim çikolata soslu yapdım.. Eğer sizinde çok vaktiniz yok ise aynı gün içerisinde yapıp sunmayı düşünüyorsanız bu tarif Tamm size göre :) Buyrun..
Not Bu tarifi =Takip ettiğim http://cafeportakal.blogspot.com/'dan esinlenerek yapdım.:) Bire bir uymasada değiştirdim sayılır.Cafe portakal arkadaşım 1 gece bekletmiş ben 5 saate yakın beklettim:)

Malzemeler:Tabanı için:

1 pakete yakın Burçak bisküvi
2 yemek kaşığı erimiş tere yağ
Ara kreması için:
1,5 paket toz şanti
1 su bardağı süt
100 gr labne peyniri
1 paket limonlu jöle
1 su bardağı kaynar su
Yarım su bardağı soğuk su
Üst malzemesi:
Hazır çikolata sos + tarife göre süt
Yapımı
Bisküvileri robottan geçirin ve erimiş tere yağ ile yoğurun.En küçük kelepçeli kalıbın zeminine bastırarak eşit yerleştirin.Diğer bir tarafta süt ve krem şantiyi karıştırın,labneyi ekleyin.Başka bir tarafta 1 paket jöleyi 1 su bardağı kaynar suda karıştırarak eritin.Üzerine yarım su bardağı soğuk su ekleyin tekrar karıştırın.Jöleli karışımı labneli karışıma ekleyin karıştırın.Kelepçeli kalıba boşaltın ve 5 saat sertleşmesi için buzdolabında bekletin.Çikolata sosunu üzerindeki tarife göre hazırlayıp soğuyan cheesecake'in üzerine sunum yapın

4 yorum:

  1. ellerine sağlık ben de senin gibi bir gece bekletemeyenlerdenim. Gerçi ben beklesemde bizim yaramazlar beklemezler. Nefis görünüyor sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.Bizde de zor bekler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. şahane görünüyor..sevgiler..ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor.Bir fincan sıcak kahve ile ne güzel olurdu şimdi:( Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)