17 Aralık 2013 Salı

Fındıklı Truff

Bu günlerde hep tatlılardan ve pratik tariflerden gidiyorum
aslında tariflerim o kadar çok biriktiki fırsat buldukça yayınlamaya çalışıyorum. gelelim tarife yapımı çok pratik ve bir o kadar lezzetli denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum şimdiden afiyet olsun canlarım:);
Malzemeler
1 paket hazır yada ev yapımı kek ( ben keki kendim yaptım)
1 paket hazır krema (200ml)
40gr sütlü çikolata
20gr bitter çikolata
1/2 su bardağı dövülmüş fındık
yapımı
kekimizi kendimiz yapıyorsak eğer her zamanki gibi kakaolu kekimizi hazırlayalım.veya hazır kekimizi rondodan geçirelim.daha sonra kremayı tencereye koyalım.kaynadıktan sonra çikolatalarımızı kıralım.karıştırıp kremayı ılımaya bırakalım.ılıyan kremaya kakaolu keklerimizi ilave edip yoğuralım.yuvarlayıp şekil verelim ve kırık fındığa bulayalım.afiyet olsun

1 yorum:

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)