1 Ekim 2013 Salı

İrmik tatlısı


yeni başlayan haftanın ikinci gününün bitiminden tüm okuyucularıma merhaba :) dün fox tv de esra erol'u izlerken bir anda canımın çok istemesiyle irmik tatlısı yapmak istedim ve hemen mutfağa koştum :) esra erolu seyrederken ne alaka diye soracaksınız :):):) vallahi benim canım durup dururken garip şeyler çekiyor o yüzden bana ve çevremdekilere çok normal geliyor bu :)  hemen üşenmeden mutfağa gittim ve gerekli malzemelerin elimde olmasıyla irmik tatlısı yaptım :) buyrun tarifi

malzemeler
9 kaşık irmik
9 kaşık şeker
1 paket vanilya
1 lt süt
damla sakızı
üzeri için 3 dilim kakaolu kek
yapımı
1 lt sütün içerisine irmik şeker vanilya ve damla sakızını ilave edip ocakta sürekli topaklanmasını engelleyerek karıştıralım. daha sonra tatlımızı ıslattığımız borcama dökelim.ve kakaolu kek'imizi üzerine ufalayalım. yaklaşık 4 saatlik bir buzdolabında dinlenmesinden sonra tatlımızı dilimleyelim afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)