5 Ekim 2013 Cumartesi

Muffin kurabiye

siz daha önce muffin kalıplarında kurabiye denedinizmi?
denemeyenleriniz yada daha önce hiç duymamış olanlarınız vardır umarım. çünkü bende daha 2 gün öncesine kadar denememiştim.  normalde kurabiye hamurunu avucumuza alıp yuvarlayıp  sunumunu böyle yaparız. fakat ben bir değişiklik yaptım ve muffin kalıplarında kurabiylerin nasıl görüneceğini merak ettim. :)denemeye değer


malzemeler
1 yumurta
1 paket margarin
2 yemek kaşığı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
vanilya
kakao
yarım pkt kabartma tozu
aldığı kadar un ( yaklaşık 3 bardak kadar alıyor)
içine her hangi bir marmelat
üzeri için pudra şekeri
yapımı
yumurta
margarin nişasta pudra şekeri vanilya kakao ve kabartma tozunu bir kapta güzelce yoğuralım.unumuzu ilave edip kulak memesinden çok az daha sert bir hamur elde edelim( kurabiyemizin kıtır olması için).yoğurduğumuz kurabiye hamurunu muffin kalıplarına yuvarlayıp paylaştıralım. 160 C fırında pişirelim. kurabiyelerimiz soğuduktan sonra kürdan yardımıyla ortalarına delikler açıp içerisine herhangi bir marmelat ilave edelim. pudra şekeri ile süsleyelim. afiyet olsun


3 yorum:

  1. hımmm nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu soguk havada sicacik cayla super olur :) Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  3. mmmm Enfes bir kurabiye olmuş.Poğaça olarak muffin kalıplarında yapmıştım kurabiye de çok iyi olmuş..sevgiler.

    YanıtlaSil

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)