9 Mart 2013 Cumartesi

Hindistan Cevizli Kurabiye


Genelde kurabiye tutkunu biri değilimdir. Olsada olurrrr olmasada olur benim için ama bu kurabiyeye hayır diyemiyorumJ ne zaman olursa olsun yerim J aç yada tok karnına Hmmm Buyrun tarife
Malzemeler
1 paket margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un
1 su bardağı hindistan cevizi
2 adet yumurta
Hazırlanışı

Margarin, vanilya, pudra şekeri, bir yumurtanın tamamı, ikinci yumurtanın akını ayırarak sarısını kabartma tozuyla karıştırın. Sonra içine dört kaşık hindistan cevizi ve un ilave ederek yoğurun. Hamurdan küçük bezeler koparıp elinizle yuvarladıktan sonra önce ayırdığınız yumurta akına sonra da kalan hindistan cevizine batırılıp tepsiye dizin. Fırında hafif pembeleşinceye kadar pişiriniz. Soğuduktan sonra servis yapınız. Afiyetolsun

4 yorum:

  1. ben tam kurabiye canavarıyım. Hele kahvenin yanında birazda küçük olursa bayılırım. Ellerinize sağlık çok beğendiğim bir lezzet. Afiyetle..

    YanıtlaSil
  2. görüntü çok güzel... Ayrıca hem izlemeye hem de listeye aldım... Tekrar görüşmek dileğiyle sevgiyle kal ;)

    YanıtlaSil
  3. ben severim kurabiyeyi bu da çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)