5 Aralık 2012 Çarşamba

Elindekini değerlendir(1)

Sevgili takipçilerim. Evlendiğimden beri çok sık nete giremiyorum bu yüzden blogumuda sizleride ihmal ettim. ama nete giremediğim zamanlar boş durmuyorum tabiki:) yeni evli olmama rağmen elimdekileri değerlendirmeye başladım bile çoktan.. değişik şeyler yapmak gerçekten bana çok zevk veriyor. ufacık dokunuşlardan yeni görüntüler yaratmak çok hoşuma gidiyor:) bu yüzden ilk işim baharatlığıma el atmak oldu. çok beğenerek almamıştım bu baharatlığı çok sadeydi. bende ufacık bir dokunuşla gayet cici bici bana ve evime uygun bi değişiklikle başlamak istedim:) bu değişiklikten gerçekten cok memnunum. eşime gelince o ne mi diyor:) Bebişimiz olduğu zaman vay halimize,Her yer kurdele ve pembe olacak:):):):) Sanırım haklı.. ama bebiş için daha çoookk erken :) gelelim değerlendirmeme:):)

Umarım sizlere bir fikir vermişimdir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)