31 Mart 2012 Cumartesi

Meyveli Hafif BirTatlı


Bu aralar ben..
Çok yoğunum bahar yorgunluğumudur bilmem canım çalışmak bile istemiyor.Üzerimdeki şu yorgunluğu durgunluğu bir atabilsem…eSki neşem kalmadı sanki Artık hergün birbirini kovalıyor gibi.Gün içerisinde çalıştığım için ne kendime nede blog’uma vakit ayırabiliyorum.Eve gelip yemek yersem yiyorum yemezsem doğruca yatak .ee malum iş başı yapıyoruz.Gelelim tarifimize.Yapımı çok pratik bahar günlerinde öyle ağdalı ağır tatlı yerine sütlü meyveli hafif tatlılar tercih etmenizi tavsiye ederim=).bUYRUn tarife..
malzemelerimiz:
1 lt süt
25 gr margarin
2 türk kahvesi fincanı tepeleme un
2 türk kahvesi fincanı tozşeker
2 diş damla sakızı
1 paket vanilya
Üzeri için
1 paket kremşanti
Kivi (dilimlenmiş)
Çikolata sosu
YapımI
1 Litre süte tüm malzemeyi sırasıyla ilave ediyoruz.Daha sonra koyu kıvam alan muhallebimizi borcama aktarıp donduruyoruz.Tatlımızın soğuduğundan emin olduktan sonra Kremşantimizi hazırlayıp üzerini kaplıyoruz.kİVi ve çikolata sosu ile sunuma hazırlıyoruz.(Not:Kivili jölede bu tatlıda çok güzel gidiyor.Ama ben jöleyi sevemediğim için kullanmadım.)

8 yorum:

  1. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BORCAMI ALDIM CANIM.
    GERÇEKTEN ÇOK HAFİF OLMUŞ.:)))

    YanıtlaSil
  2. görüntü harika canım.eminim tadıda öyledir.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Al bendende o kadar,gözüm yatakta.Üstelik haftasonuda çalışınca çok zor oluyor. kolumu kıpırdatacak halim yok.Ama tatlıya hayır demezdim.Çok güzel görünüyor ellerinize sğlık.

    YanıtlaSil
  4. harika olmus canim
    ellerine saglik :-)

    YanıtlaSil
  5. merhaba, bloguna bayıldımm, takibindeyim, senide beklerim, svgiler..

    trendberry.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Görüntü süper eminim tadıda muhteşemdir!Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. çokk hoş görünüyorr:)
    ellerine sağlıkk canım..
    sevgilerimle..

    canım bir de:
    yorum ayarlarından kelime doğrulamayı devre dışı bırakırsan,daha çok yorum ulaşacaktır sana..
    sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  8. yemekler harika :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Değerli Yorum'un için Teşekkür Ederim :)